۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۸۵۸۰
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

کشورهای استکباری با حمله به سوریه به اهداف خود نمی‌رسند

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: کشورهای استکباری با حمله به سوریه به اهداف خود نمی‌رسند، چراکه از پای درآوردن آن کار مشکلی است، ضرر این هجمه متوجه آمریکا، غرب و اسرائیل خواهد بود.
کشورهای استکباری با حمله به سوریه به اهداف خود نمی‌رسند
مجید جلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سوریه خط مقدم مبارزه با اسرائیل و اربابان آن در منطقه و جهان است، الگو گرفتن کشورهای اسلامی و منطقه از جمهوری اسلامی و کشور سوریه دغدغه آمریکا، غرب و اسرائیل است، برهمین اساس متعرض آنها شده است.

وی با تأکید بر اینکه  با حمله به سوریه بعید است آنها به اهدافشان برسند ، آنها به زعم خود به تقویت صهیونیسم و به اهداف منطقه‌ای خود خواهند رسید که باید گفت چون سوریه دو سال و نیم است دوام آورده، از پای درآوردن آن کار مشکلی است، برهمین اساس ضرر این هجمه متوجه آمریکا، غرب و اسرائیل خواهد بود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت :  استکبار جهانی بهانه‌ای به جز متهم کردن سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی نداشند، حکومت سوریه قانونی و دارای مشروعیت اجتماعی و سیاسی است، لذا افکار عمومی قابلیت پذیرش چنین اتهامی را ندارد، چراکه قبلا در عراق اجرا و ناکام مانده.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجامع بین‌المللی و اسلامی و مسلمانان به شدت با این هجمه مخالف و حکومت سوریه را به رسمیت می‌‎شناسند و ملت سوریه باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به حمایت ایران از ملت سوریه، یادآور شد: ایران با محکوم کردن چنین حرکت‌هایی در جهان و منطقه کشورهای عضو شورای امنیت و اعضای ناتو را به خویشتنداری دعوت و معتقد است از طریق دیپلماسی و روش‎های سیاسی زود نتیجه حاصل خواهد شد.

جلیل خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان نیز چنین حرکت‌های خانمانسوز را محکوم و طرفداری خود را از ملت بی دفاع سوریه اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۴:۱۳

17 Jan 2020